Design letters | Nullfiresyvni: Design letters

Sider

tirsdag 27. november 2012

Design letters

I går var jeg på et veldig hyggelig bloggtreff. Mitt første! Hviit viste oss det nye showrommet sitt og jeg fikk anledning til å treffe hyggelige bloggere, kjøpe julegaver (men det ble bare til meg selv) og hente masse inspirasjon.

Jeg har lenge ønsket meg MAX i design letters krusene i melamin. Perfekt i vinduet på rommet til Max. Den søte papir lanternen lå i gaveposen fra Hviit.


Vi har en litt travel morgen i dag, men det kommer mer fra kvelden i går.

9 kommentarer:

  1. Hei! Det var kjempekoselig hilse på deg i går! Og så effektiv du er som har rukket å blogge allerede! :-D

    SvarSlett
  2. Veldig hyggelig å hilse på deg i går :-) Elsker de koppene, har kjøpt noen, men blir vel ganske så sikkert noen flere etterhvert.

    SvarSlett
  3. Hei og takk for i går! Så koselig å hilse på deg! :)

    SvarSlett
  4. Så heldig du er som fikk være der. Jeg bor altfor langt borte. Jeg ønsker meg den prikkete skjermen du har kjøpt deg. Tipper det var en fin opplevelse ja.

    SvarSlett
  5. Så gøy :) Gleder meg til å få se flere bilder...
    Klem Marie

    SvarSlett
  6. Hei du! Så hyggelig å hilse på deg i går!! :-)

    SvarSlett
  7. Så gøy på bloggtref i går! Koppene er flotte ;D

    SvarSlett
  8. Jeg klarte å komme meg med i siste liten, var veldig fornøyd med det, men skulle gjerne truffet på deg! jeg kjente INGEN, så soset litt rundt i starten, men traff på mange hyggelige damer ;)
    Vi får ta det neste gang!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  9. Så koselig og hilse på deg, så vidt det var:)
    Tiden flyr så alt for fort på disse treffene...

    Herlige de koppene ♥

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.