NIBs oktoberutfordring: BAD | Nullfiresyvni: NIBs oktoberutfordring: BAD

Sider

mandag 8. oktober 2012

NIBs oktoberutfordring: BAD

Endelig trodde jeg at jeg skulle klare å få med meg en av NIBs utfordringer. Men ettersom innsendingen stengte for 36 minutter siden, og lille pjokken skrek frem til ca da, får det bli med et innlegg på bloggen.

Denne gangen var det badet som skal vises fram. Vi har ikke pusset opp badet selv, men det var forholdsvis nytt da vi flyttet inn. Badet er ikke veldig stort, og jeg drømmer om en gang å ha et badekar, men foreløpig funker det helt fint. Lille pjokken har stellematte på vaskemaskina og badebalje i dusjen.

Det jeg liker best ved badet er helt klart speilet. Syns det er så deilig med stort speil. Så får badekar være en prioritet neste gang.


1 kommentar:

  1. Huff da, men sånn er det jo - av og til må hverdagen gå først:)
    Lekkert speil! Mitt er stort nok, er jo ikke alltid man har lyst å se alt sånn tidlig i gry-otta;D

    Nattaklem til deg,
    håper du får ei god uke.

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.