Mathallen har åpnet | Nullfiresyvni: Mathallen har åpnet

Sider

torsdag 4. oktober 2012

Mathallen har åpnet

På tirsdag åpnet Mathallen på Vulkan, et område nederst ved Grünerløkka, langs Akerselva. Området har inntil nylig vært litt ruskete, men i det siste har det blitt gjort om til et spennende område med nytt hotell, leiligheter og trendstedet BAR. Mange har ventet lenge på dette, et sted hvor ulike delikatesse og spesialforetninger samles. Litt som i utlandet hvor man har flotte matmarkeder og mathaller, men litt mer fancy enn som så. Prisene deretter. Det er også et utvalg spisemuligheter her.

Les anmeldelse av Mathallen.

I går tok vi turen nedpå åpningen av ølfestivalen for å ta en titt. Det var godt oppmøte, ikke alle butikkene var helt klare, men de fleste var i gang med å øse av sin matekspertise. Med en liten utålmodig pjokk på slep ble det bare et raskt besøk for oss. Men vi kommer helt klart til å ta turen tilbake.

Litt dårlige mobilbilder, men sånn er det når Max ikke har lyst til å være på mathallen.













 Digger forøvrig den blinde ku...

Er du i byen er det helt klart verdt å ta turen, om enn bare for å titte.


3 kommentarer:

  1. Oi, så spennende!
    ...bor jo ikke lant unna selv så må neste ta turen jeg også:)Takk for tips:)

    ...forøvrig sååå enig...Helt sjarmert...Den blinde ku;)

    Ønsker deg en flott dag!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei, så gøy å få en slik plass.
    Du har en flott og inspirerende blogg.
    La meg til som følger hos deg.
    Velkommen til meg også.
    Mvh Karianne

    SvarSlett
  3. Grattis med vinner av header konkuransen....tenkte jeg skulle svinge nedom mathallen o morgen ettermiddag/kveld.
    Ser spennende ut...
    fin kveld!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.