Hva gir man til navnefest/dåp? | Nullfiresyvni: Hva gir man til navnefest/dåp?

Sider

tirsdag 9. oktober 2012

Hva gir man til navnefest/dåp?

Max fikk så mye fint til navnefesten og jeg tenkte jeg skulle dele det med dere. Har selv lurt på hva man kan gi og kanskje dere får noen tips.
 
Servise og bestikk fra Villeroy & Boch


Det kom i en morsom koffert vi kan ha småting i

Bokstøtte fra Züny (Sprell) 

 To sett mummi! Han sparer
  
En finfin matboks (Sprell)

 Egners samlede (med tilhørende lesestunder med onkel)

  Sølvbestikk med gravering

Han fikk også SingSang-kort (som jeg syns er en super gave), penger, fin body fra nøstebarn, en pedagogisk molekylleke og et dikt.

4 kommentarer:

  1. Å, takk for tips! Det er vanskelig å vite hva man skal ønske seg til dåpen altså! Vi har ønsket oss bøker og Fjellrâven-sekk, samt penger på kontoen til Tarzan foreløpig :-)

    SvarSlett
  2. Kjempe mye super fint, Kirsti :)
    Klem Marie

    SvarSlett
  3. Så mye fint:) Og takk for tips, Willeroy&Boch-settet var bare herlig.

    Tusen takk kjære du, for at du er med i gi-bort-en min og for at du linker.
    Lykke til
    og god klem:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.