H&M All for children | Nullfiresyvni: H&M All for children

Sider

torsdag 18. oktober 2012

H&M All for children

I dag lanserte H&M kolleksjonen "All for children" i samarbeid med UNICEF. Det betyr at de gir 25% av inntektene til UNICEF. Med andre ord kan du sikre deg noen riktige godbiter og samtidig støtte en god sak. Klærne er i str 92 og oppover så det er ikke så mye som er for Max, men det er endel kule kostymer der som jeg sikret meg til en billig penge.

Skulle ønske jeg hadde en jente nå (men skulle hun passet inn i klærne betyr det at jeg måtte fått barn for fire år siden og det var lite aktuelt)






Vi er i alle fall klare for karneval



bildene er hentet fra H&M

2 kommentarer:

  1. OMG SÅÅÅ söt post:) hm har verkligen avancerat på sista år.

    ha en kanonhelg och kom hälsa på mig snart:)

    LOVE M

    SvarSlett
  2. Jeg liker godt klærne til HM, både til meg selv, til A og til R da hun var lita.
    Denne kolleksjonen var knallfin, leken og herlig. Ser at den ikke passer A, litt leit - tror det er mye her han kunne tenkt seg (som hatt og cape for eksempel;)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.