Til vintern | Nullfiresyvni: Til vintern

Sider

mandag 3. september 2012

Til vintern

 Jeg skjønner jeg trenger litt mer praktiske klær nå som jeg har fått en liten pjokk. Joggesko og anorakk er nødvendig på lengre trilleturer. Og til vinteren trenger jeg nok noen varme sko eller støvler. Har lenge tittet etter noen som er fine og varme (Sorel er foreldrefavoritten, men jeg syns de både er tunge og ikke veldig fine). Da ejg så en av bloggene skrive om gode gamle lobber, tenkte jeg at det er nettopp det jeg vil ha til vinteren. Kanskje ikke superstilig de heller, men de er nå litt morsomme om ikke annet. neste år skal Max få et par han og.

 Jeg likte disse hvite, men vet ikke om de finnes for voksne

Jeg husker jeg hadde grå som barn.


Kanskje det blir røde på meg hvis ikke jeg finner de hvite

6 kommentarer:

  1. Elsker lobber jeg også!
    Og jeg har de i hvit til voksen.
    Kjøpte de på FRETEX for et par år siden og de er i flittig bruk.
    Mener også å ha sett de i en "støvlett" utgave i alle fargene hos en skobutikk i fjord.

    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Fretex var et bra tips ;) Har sett de i støvlettvariantene og kanskje det er lurest ettersom det sikkert blir basing i snøen etterhvert som pjokken blir større ;)

      Slett
  2. Hei!! Æ svatt til da æ så bildet ditt,- sånne "ladda" hadde alle ongan i Bodø på 70-tallet :-) Mange herlige minna strømma på hehehe!! Kan ikke husk om de blei laga i voksenstørrelse- men hadde jo vært fantastisk kult å hatt et par sånne til vintern- spesielt de kvite- de e jo bærre driiiiitfin!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe... ja jeg hadde også sånne da jeg var liten. Skikkelig nostalgisk innlegg dette. Har funnet de i svart, rødt og grått til voksen, men likte de hvite best ;)

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.