Søndagsbilde | Nullfiresyvni: Søndagsbilde

Sider

søndag 23. september 2012

Søndagsbilde

Det blir litt sporadisk blogging om dagen. Jeg holder på å ferdigstille studentmedlemsbladet jeg er redaktør for samtidig som at store deler av dagen går med til å ha det gøy med Max. Syns det er utrolig deilig å ha et lite jobbprosjekt underveis i permisjonen. Da får jeg litt kontakt med den virkelige verden og samtidig holdt meg oppdatert på jobben mens jeg er borte. Og så er det veldig moro å jobbe med bladet.

Max koser seg veldig i vår seng og ender ofte der på morgenen for at jeg skal få en ekstra liten time med søvn. Snart skal han begynne å bruke vogga uten vognbaggen oppi (for øvrig er det utrolig praktisk at den får plass for da kan han sovne hvor som helst og plasseres der når vi legger oss). Vogga har bestefaren til min søster laget og har blitt brukt av mange nye verdensborgere. Perfekt for vår.


1 kommentar:

  1. herlig :)

    dette bildet kan vell dei fleste med barn kjenne seg att i. :)

    Henriette

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.