Foreldremanualen | Nullfiresyvni: Foreldremanualen

Sider

onsdag 26. september 2012

Foreldremanualen

Jeg har blitt ny blogger for foreldremanualen!


Foreldremanualen er et nettsted av foreldre for foreldre. Anette er hoveddamen bak nettstedet og har med seg en gjeng fine foreldrebloggere.

Jeg og Max'ern håper å kunne bidra med innspill fra småbarnslivet, livet i storbyen og generell inspirasjon. Har du tips til hva vi kan skrive om, er det bare å sende en mail eller legge igjen en kommentar. Jeg tar veldig gjerne imot tips om nye spennende ting og trender.


2 kommentarer:

  1. Så gøy, selv om jeg ikke bor i storby så er det likevel kjekt å lese om hvordan dere har det i hverdagen. Gleder meg til å se innleggene dine:)

    Ha en deilig onsdag, her er det enda en fin dag og jeg er så heldig at jeg har fri til å nyte den.
    God klem:)

    SvarSlett
  2. Koselig blog du ha! .♥. Jeg skal følge postene dine :)

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.