Å lese avisa | Nullfiresyvni: Å lese avisa

Sider

søndag 2. september 2012

Å lese avisa

Aftenposten dumper ned på dørmatta vår i helgene. Jeg syns det er deilig å starte fridagene med en kopp kaffe og lese avisa. Det har jeg ikke fått gjort siden pjokken ble født. Men i dag kom mormor og hentet Max og gikk på trilletur. De ble bare borte en time før Max bastemte at det igjen var tid for mat, men den timen ble brukt til å nyte frokost, en kopp kaffe og avisa i fred og ro. Herlig.



Jeg syns flaskene til Arizona tèen er så fine. Også er innholdet deilig også.

Pjokken har fått Mummi-kopp og skål av fineste Teddy.
Til han blir stor nok er det mamma'n som bruker det.

2 kommentarer:

  1. Det er herlig å kunne nyte morgenene med en kopp kaffi, te og ei avis. Godt du fikk barnevakt til å gjøre nettopp dette!

    Tusen takk for kommentar inne hos meg. Og jeg tenkte på å bidra i konkurransen inne hos Nib med ett av bildene, da jeg ikke er den som styler til konkurransene...hehe enkelt og greit der iallefall.

    SvarSlett
  2. ja, de timene tar man godt vare på:)
    ikke så ofte man får gjort det lenger når man har noen små som krever sitt...

    tror jeg må sjekke ut det bladet du liker så godt, forsiden ser jo fin ut ;)

    god helg til deg!

    hilsen Kristine

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.