Tid for tè | Nullfiresyvni: Tid for tè

Sider

lørdag 18. august 2012

Tid for tè

Jeg elsker tè. Det gjør pappaen min og. Etter han stompa sigarettene og kutta kaffen har han blitt en tèelsker. Han omtaler god tè som god vin og kjøper de deiligste sorter. Nå syns han det også var på tide at vi fikk oss ordentlig utstyr og kjøpte ny vannkoker (en sånn man kan stille inn temperaturen på for å få perfekt trukket tè), knallfin støpejernskanne fra Japan, finfine kopper og deilig grønn tè fra Japan.

Snille pappa.





Palais des Thes har massevis av fint utstyr og utrolig mye god tè.
(jeg rakk å lage et innlegg men å be om tid til å redigere bildene er å be Max om for mye ;))

2 kommentarer:

  1. Skikkelig te er så godt :) Jeg har de samme te-koppene som deg, har dobbelt opp i alle de forskjellige fargene og jeg er så glad i de!
    Klem Marie

    SvarSlett
  2. Vilken söt blommig burk! Och tack för den fina hälsningen hos mig :-) Ha en fin Måndag. Kram Elina

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.