Selger nye TOMS billig | Nullfiresyvni: Selger nye TOMS billig

Sider

fredag 17. august 2012

Selger nye TOMS billig

Da jeg ble gravid ble jeg fortalt at føttene mine kom til å bli noen størrelser større. Jeg gikk derfor til innkjøp av et par TOMS i en større størrelse enn jeg ellers pleier for å kunne bruke underveis. Mine føtter ble ikke større og skoene ble ikke brukt. Derfor tenkte jeg å selge disse.

Helt ubrukt
Størrelse w8 (38,5 ser jeg det tilsvarer, men tror de er bittelitt store i størrelsen jf kommentar på toms.com = "Normally a 8.5 or 9, ordered an 8- Perfect match.")
450 kr - i butikk 699kr

TOMS er superkomfortable sko og jeg har allerede flere par som jeg bor i om sommeren.

Interessert? Send en mail eller legg igjen en kommentar.


bildet er hentet fra toms.com da jeg ikke rekker å ta bilder og legge ut selv om dagen.
(men de er identiske)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.