Kul kåk | Nullfiresyvni: Kul kåk

Sider

onsdag 1. august 2012

Kul kåk

Ting begynner å skli litt ut her på interiørbloggen. Men sånn er det vel når en liten kommer i hus- hele livet sklir jo ut en periode. Men for å hente meg litt inn igjen, så kommer nå et interiørinnlegg.

Syns denne leiligheten var skikkelig kul og noe litt annet enn alt det hvite som er over alt om dagen. Digger fargene, de originale tregulvene, kule bua vinduer (jeg er veldig svak for store vinduer) og den kule kombinasjonen av nytt og gammelt.




bildene er hentet fra bo bedre

3 kommentarer:

  1. Det er rart hvordan ting forandrer seg når man får en liten en i hus ;) Og når det gjelder to eller flere, er det fine at man takler det man blir tildelt, på en måte. Mine er litt tett (1,5 år mellom), så det er ganske slitsomt, men alt går!

    Så morsomt at jeg blogget om akkurat denne leiligheten tilbake i desember når jeg lette etter inspirasjon til huset ;) artig!
    du kan se den her: http://piko-etnyttkapittel.blogspot.no/2011/12/farger.html

    Jeg syns den er kjempefin av akkurat de grunner du nevner ;)
    Både gråfargen på veggene våre og sort kjøkken fikk jeg idè til her.

    ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  2. Fin inspiration. Ha en härlig helg. /Elina

    SvarSlett
  3. Herlig! Lekkert kjøkken! Ha en fin helg! klem Hege

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.