Hvordan får de det til? | Nullfiresyvni: Hvordan får de det til?

Sider

torsdag 16. august 2012

Hvordan får de det til?

Jeg tenker på alle mammaene med små barn som er i premisjon. Når får dere tid til å oppdatere bloggen? Når Max endelig tar seg en blund så må jeg løpe i dusjen og er jeg heldig rekker jeg skylle av såpa (vaske håret rekker jeg bare når pappaen er hjemme) og tørke meg før pjokken våkner og skriker. Og er jeg ekstra heldig rekker jeg sminke meg mens han ligger på stellebordet og hører på hårføneren dure og gå.

Han liker best å ligge inntil og da er det ikke så lett å blogg. Men nå fikk jeg noen små minutter for meg selv mens pappaen vugger så da ble det et innlegg. Et innlegg om typen som krever all min oppmerksomhet om dagen. Verdens fineste!

 Vi bader hver dag. Stor stas. Og fine hånkler med ører fra H&M Kids.

6 kommentarer:

  1. Han er bare så skjønn<3

    Husker denne tiden selv, og det var mye baby og lite mamma;) Jeg tror ikke jeg hadde hatt tid til blogging! Og det var artig det med hårføneren, den likte jenta mi også å høre på:D

    Ha en fin kveld,
    god klem:)

    SvarSlett
  2. Akk...så helskjønn han er;) det er en travel tid meg baby, bloggingen kan vente;) Amadeus var vell halvt år når jeg startet med bloggen. Nå blogger jeg mest på nattevakt. God helg!

    SvarSlett
  3. Nyt tiden med finesen din ;)
    Det finnes så mange andre ting som er viktigere enn bloggen ;)

    Nydelig han er!

    Endelig fredag! YEAY!
    Jeg skal på bloggtreff på Ikea-tekstileriet og gleder meg stort.
    klem

    SvarSlett
  4. hihi, han er helskjønn!

    Kjenner meg godt igjen i dette ja. Har akkurat hatt en liten "pause" siden storebror har vært syk.. Da blir det ikke akkurat tid til blogging nei. Kos deg masse med den lille! Nå som jeg har to, koser jeg meg så mye jeg kan med mine, for jeg har fått erfare hvor fort tiden går :)

    Jeg blogger mest på kvelden når begge mine sover. Da leser jeg blogger og mannen spiller gitar, hehe.

    Klem Kristine

    SvarSlett
  5. Så nydelig han er! Du kommer i rutine etterhvert tror jeg.
    Jeg hadde ikke blogg da Magnus var liten, men jobbet 60 timer i uken hjemmefra fra dagen jeg kom hjem fra sykehuset.. i Frankrike er det ikke så bra som i Norge nei.. De har mye å lære her.
    Kos deg så masse han er bare helt herlig. klem Hege

    SvarSlett
  6. Ja, jeg sier som de andre, bare nyt tiden og ikke bry deg om alt du ikke får tid til ;)
    Jeg pleide forøvrig å blogge med babyen på brystet, hehe man lærer seg å multitaske som mamma!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.