Give away i boks | Nullfiresyvni: Give away i boks

Sider

mandag 13. august 2012

Give away i boks

God dag mann ammetåke! Av og til er det lurt å sjekke når frister på give aways er. Som nå. Når vinneren alt er trukket vil jeg tro mine sjanser er små...

Susanne Kaluza blogger om barn og hverdagsliv. Jeg liker veldig godt det hun skriver og følger ivrig med. Nå har hun også kommet med en matpakkebok- I boks, og deler ut to stk. Jeg har allerede handlet ting til pjokkens kommende matpakke (ja jeg vet det er lenge til han skal i barnehagen) etter tips og inspirasjon fra Susanne. Hvem har sagt matpakker må være kjedelige? Håper jeg er heldig og vinner matpakkeboka så jeg kan øve til barnehagestart til neste år...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.