Gårsdagens antrekk | Nullfiresyvni: Gårsdagens antrekk

Sider

onsdag 29. august 2012

Gårsdagens antrekk

Endelig har jeg fått kommet med på shopping og byttet ut den kjipe gravid-garderoben. Trengte noe nytt nå ja.Gårsdagens antrekk var et skikkelig høstantrekk med senepsgul genser fra Lindex, grønn anorakk fra mbym, mørkeblå bukser fra Marc Jacobs og mine nye favoritter- ankelstøvletter fra sixtyseven. Også har jeg fått burgunderrød neglelakk av to finfine kollegaer i barselgave. Så nå er mor klar for høsten.


2 kommentarer:

  1. Fin du er!
    Kjenner til følelsen av å ønske seg noe nytt etter graviditet ja! Satser på å bruke litt penger på noe fint jeg og, bare lønna kommer ;)

    Håper alt er fint med den lille!

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  2. Så fin du er! Utrolig tynn du er alt. Heldig!
    fine ting. klem Hege

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.