En klassiker | Nullfiresyvni: En klassiker

Sider

fredag 31. august 2012

En klassiker

Max har fått ny tripp trapp stol. Min tanke om å kjøpe en brukt og male, ble raskt byttet ut med vi-kjøper-en-ny da jeg så at jeg ikke får tid til noen ting annet enn å bære og bære og bære om dagen. Max liker nemlig å bli båret rundt på. Han vil ha nærhet og følelsen av duvende gange. Man må for all del ikke stoppe opp eller sette seg ned. Så sånn er det hos oss om dagen.

Det ble rød tripp trapp stol og det syns jeg passet finfint til det nye hvite spisebordet vårt.




 Matcher hoppekua Max fikk av noen venner. Vi digger Betsy the cow. 
Max er litt liten til å hoppe rundt enda så foreløpig bor Betsy under stuebordet. 
(fra Sprell)

3 kommentarer:

  1. Sprek farge du har valgt ;)
    Her står to hvite som skulle hatt seg en omgang eller to med malerkosten...
    Satser på at jeg bel inspirert nå hi, hi.
    God helg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Så søt Betsy er :) Og tripp trapp stolen er jo et must! Kos dere videre.
    Klem Marie

    SvarSlett
  3. vi har også RØD tripptrapp..Bare at jeg nektet å kjøpe den uten den gamle trebøylen på, og haddedusettgitt, så hadde de en på lager alikevel, med rød trebøyle ;)

    ha en fin kveld :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.