Cover Kids | Nullfiresyvni: Cover Kids

Sider

søndag 5. august 2012

Cover Kids

Jeg får bladet mamma på døra. Min mamma abonnerer til meg og jeg syns det er veldig koselig å titte i bladet og få gode ideer. Foreløpig er pjokken litt liten til bursdagsinspirasjon og nordens temaparker, og jeg syns ofte at innholdet (artiklene) kan bli litt platt og overfladisk.

Da jeg kom over bladet Cover Kids ble jeg positivt overrasket. Endelig et blad for både mor og barn. Smarte artikler (feks om tilknytnings-oppdragelse), mote for mor og barn, intervju med forskjellige familier, interiør, tips til aktiviteter... Danskene får det til igjen.

Endelig et blad jeg leser og bruker tid på. Som jeg ikke er ferdig emd etter å ha bladd gjennom èn gang. Dette er virkelig et blad jeg kommer til å fortsette å kjøpe.


 Kule klær til kidza

 Kule klær til mor

 Interiørinspirasjon fra familier med barn


 En utrolig kul mintsofa!

Attachment parenting har vært mye diskutert. 
Dette er enda en "smart" artikkel, som ikke bare er dill og kos.

3 kommentarer:

  1. Så stilig ut!
    En award til deg!
    http://hegeinfrance.blogspot.fr/2012/08/a-big-thank-you.html
    ha en fin ny uke!
    klem Hege

    SvarSlett
  2. Hei og takk for fin kommentar. KJEKT! Her er oppskriftene jeg brukte til Cakepops. Den første er "innmaten" den andre er fremgangsmåten. Det var artig å lage og barna frydet seg. Jeg laget dem 3 dager før, puttet dem i fryseren og tok dem opp noen timer før. Dermed var det en ting mindre å gjøre i siste lita.

    http://www.passionforbaking.com/blog/2011/01/11/vanilje-cupcakes-grundoppskrift/

    http://www.passionforbaking.com/blog/2012/01/03/sprinkles-cakepops-%E2%99%A5/

    Kristin

    SvarSlett
  3. Gøy med inspirerande magasiner :) Fin blogg du har, la meg til som følgjar hos deg. Ha ein fin dag, klem til deg, Kjersti

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.