Nettshopping- Etsy love | Nullfiresyvni: Nettshopping- Etsy love

Sider

mandag 23. juli 2012

Nettshopping- Etsy love

Jeg digger Etsy. Finner mange godbiter her og har bestilt både smykker og ting i forbindelse med bryllupet her. Neste gang blir det ting til navnedagen til Max hvor temaet blir maritimt og blått.

Denne gangen ble det sommerlige smykker fra Dear June (fjær-kjede) og Light me (armbåndene). I tillegg er det ofte veldig billig. Begge leveransene kom på under 200 kr ;)







 Mono-armbåndene kjøpte lillebror med fra Trondheim for meg. 
Har siklet på disse lenge.

2 kommentarer:

  1. Kjempefine!! Tror eg må sjekke ut etsy - så takk for tips :-)
    Superfint blogg du har - la meg til som følger og gleder meg til å titte innom senere!!
    Ha en super kveld :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint!!! Ha en fin Söndagkväll. Kram Elina

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.