Inspirasjon og "egentid" | Nullfiresyvni: Inspirasjon og "egentid"

Sider

mandag 30. juli 2012

Inspirasjon og "egentid"

Første dag i permisjonen hvor Max og jeg er alene. Pappa'n er tilbake på jobb og vi skal slå ihjel dagen bare vi to. Ikke at det er et problem i utgangspunktet med en baby. Utrolig hvor lite man får gjort. Vi rakk være ute en halvtime før hylekoret startet og vippebrettet ble redningen. Så nå koser pjokken seg der mens mor koser seg med siste Elle Decoration. Vinn-vinn situasjon.

7 kommentarer:

  1. Ikke mye man får gjort med en liten baby i hus nei :)) Men du verden så deilig det kjennes å sette seg ned med det man vil, når det først funker!

    Kos deg i permisjonstiden :)

    //Beate :)

    SvarSlett
  2. hihi, det var vinn-vinn, ja!
    Her er jeg alene med to små, phu! blir ikke så mye egentid av det gitt, spørs om toaringen blir så fornøyd om jeg binder han fast i vippestolen, hehe ;D

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  3. Jag ser fram emot det där... vardagen med en bebis! :-)

    SvarSlett
  4. Kjenner til dette med egentid og baby/småbarn, det går visst ikke alltid som a mor vil ;)
    He he, faen-bokstaver var dagens morsomste tips! tror det hadde blitt godt mottatt av herren i huset ;)

    Klem

    SvarSlett
  5. Ja, vi ska få en liten i höst. Så spännande!!! :-)

    SvarSlett
  6. Så koselig med ett glimt av veslemannen :)

    Her i Oslo skinner solen og jeg gleder meg til grilling på terrassen i kveld. Håper du får en fin onsdag!
    klemklem

    SvarSlett
  7. :) hihi! Ikke alltid som man vil ha det nei..
    Jeg jobbet fullt hjemmefra fra dag 1. Hadde ikke klart det nå.. Var helt kake..
    ha en fin helg! klem Hx

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.