H&M HOME Kids | Nullfiresyvni: H&M HOME Kids

Sider

fredag 20. juli 2012

H&M HOME Kids

Ny H&M katalog (perfekt for nybakt mor som foreløpis ikke skjønner når jeg skal få kommet meg på shopping) og lansering av HOME kolleksjon for barn. Mange kule ting for både jenter og gutter, små og store. Badehånklær med ører tror jeg blir en hit her...


 Og noe til mor:
Kule leggings som i tillegg ser superbehagelige ut. 
Liker veldig godt burgunderfargen som kommer for fullt denne sesongen.


Kul Channel- inspirert cardigan som piffer opp antrekket

Tøff skjorte som er perfekt for den som ammer

 Tusen takk for koselige meldinger da Max ble født :) Vi koser oss masse som familie på tre

1 kommentar:

  1. Stilige ting! Så fint bilde av Max også.
    jeg er litt sånn jeg også ikke ofte jeg har bilde av oss på bloggen..
    ha en fin dag! klem Hege

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.