Ønskeliste hos Kremmerhuset | Nullfiresyvni: Ønskeliste hos Kremmerhuset

Sider

fredag 29. juni 2012

Ønskeliste hos Kremmerhuset

Kremmerhus-bloggen feirer ett år. Grattis! Bursdagsgavene er det vi som kan få. Jeg snek meg rundt på Kremmerhuset på Storo og knipset de tingene jeg kunne tenke meg om jeg skulle vinne (dessverre hadde jeg bare mobilen med så bildene ble ikke knallbra)...



1. Kjempefin treramme til bilde av meg og magen.
2. Søt uglelampe som hadde gjort seg kjempefint på rommet til lille pjokken som har dyretema (eller i stua)
3. Knalltøff industrilampe i hvitt. Denne hadde vært finfin på soverommet
4. Utrolig kul bil til pjokken. Mannen har lenge sett på disse, og selv om han er litt liten enda (fremdeles i magen), er den jo skikkelig dekorativ.

Nå vet jeg ikke hva alt koster, for bilen stod så høyt oppe og jeg finner den ikke i nettbutikken, men vi krysser fingrene for at noe av dette er innenfor de 2500kr man kan ønske seg for. En fantastisk mulighet spør du meg.

(litt bedre bilder av ugle og knalltøff lampe- hentet fra nettbutikken til Kremmerhuset)





6 kommentarer:

  1. Fine ting. Liker den nye header'n din!
    Ingen som la merke til at jeg byttet..
    hihi! ha en fin dag! klem Hege

    SvarSlett
  2. Så fin ønskeliste!

    headeren din var fresh! LOVE IT!

    Happy weekend
    -Maia

    SvarSlett
  3. La meg til som følger jeg! Liker bloggen din godt :)

    Lykke til med gutten din når han kommer. trøst deg med at han kommer snart nå.
    Gled deg til å hilse på barnet ditt for første gang, det er en helt magisk opplevelse. Har selv to tette gutter, og det var like stas hver gang.
    Anyway, lykke til!

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  4. Fint. Ha en fin Fredag!!!

    SvarSlett
  5. Her var det fint! :)
    Tatt meg en rundt og legger meg til som følger hos deg.
    ENIG- bilen fra Kremmerhuset er superkul! Vil også ha til min lillegutt.
    Lykkke lykke til med det store forestående- det blir magisk:)
    Klem Monica.

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.