Langt i fra perfekt | Nullfiresyvni: Langt i fra perfekt

Sider

fredag 15. juni 2012

Langt i fra perfekt

Bloggerne Frøken Makeløs og Mammadamen har i det siste skrevet innlegg om den perfekte interiørverdenen og elsk/hat forholdet til interiørblader. Selv elsker jeg å få inspirasjon, se bilder av lekre rom og en perfekt tilværelse. Her hjemme er virkeligheten langt fra dette (og det er vel derfor det heller ikke er så mange bilder fra hjemmet vårt på bloggen). Bladene gir meg også en kjip følelse - det blir aldri sånn hos meg. Da jeg ble gravid sluttet jeg å abonnere på Costume da jeg skjønte at jeg ikke kom til å passe inn i noen av klærne de viste fram og da var det like greit å la være...

Regner ikke med at det blir noe ryddigere her etter at pjokken kommer, men da får jeg fortsette å drømme meg bort i interiørbladene.

Vårt nye kjøkkenbord...og alt det andre vi har kjøpt i det siste. Det ser oftere sånn ut enn motsatt.


2 kommentarer:

  1. :) veldig fint skrevet. Tror ikke det er mange som har det helt perfekt.. fint bilde
    ha en fin helg! klem Hege

    SvarSlett
  2. Hei, så gøy at du også skrev om dette! Jeg tror vi er mange som føler det slik:) Men jeg klarer nok ikke å slutte å lese de interiørbladene og bloggene alliekvel:)

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.