Kul butikk | Nullfiresyvni: Kul butikk

Sider

søndag 24. juni 2012

Kul butikk

Mustang Sally er en en kles/blomsterbutikk på Torshov og jeg digger konseptet. De selger kule klær fra bla Wrangler, Rules By Mary og TiMo samt hatter fra Stetson, øredobber fra Cecilie Melli, belter og andre småting og blomster. Alt er litt amerikansk-country inspirert. Falt veldig for en rød kjole fra Rules By Mary, men jeg får vel vente til pjokken er ute før jeg gjør noen større innkjøp på klesfronten.






Disse rosene fikk bli med meg hjem. Elsker Cecilie Melli sine øredobber.


4 kommentarer:

  1. Der har jeg ikke vært før. Kanskje jeg skal ta en tur en dag...

    SvarSlett
  2. Tack för fina od på min blogg:) tyvär har det varit riktigt kass väder i GBG på midsommar, så mina planer att fira ute på en ö regnade bort:( mn men solen kommer väl tillbaka.

    önskar en skön vecka
    LOVE Maria

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke vært innom Mustang Sally før, kanskje neste gang vi er i Oslo:)
    Men jeg var innom Cecilie Melli nede på Karl Johan, og hjelpes så mye fint der var!
    Fikk dessverre ikke kjøpt meg noe, A liker ikke slike "kjedelige damebutikker" og ga klart uttrykk for det når vi var der også. Men dit skal jeg tilbake!

    Håper det går bra med deg og dine,
    ønsker deg en god og innholdsrik uke;)
    Varm klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  4. Cecilie Melli har så mye vakkert! Søsteren min giftet seg i en CM kjole sist høst, helt nydelig!
    Håper alt er bra med deg - nå er det spennende dager altså! Lykke til ;)
    Klem Heidi

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.