Fine bloggere | Nullfiresyvni: Fine bloggere

Sider

tirsdag 5. juni 2012

Fine bloggere

Her om dagen fikk jeg en kjempekoselig oppmerksomhet fra Heidi bak bloggen Little miss sunshine, en liebster blog award. Jeg syns det er veldig hyggelig å få så koselig tilbakemelding på bloggen. Så tusen takk! Husk å titt innom bloggen hennes for herlig hverdagsinspirasjon, fine bilder og morsomme historier.

Så da er det min tur til å trekke frem noen av de mindre bloggene jeg er veldig glad i.

House Chic
kule Marie har kjøpt ny leilighet, pusser opp og tar oss med i prosessen. I tillegg MYE annen god inspirasjon.

Beloved by Linda
søte Linda har akkurat blitt mamma, begynt å lage finfine smykker og tar kjempefine bilder

Teresebfoto
Terese har en kjempefin fotoblogg og jeg blir inspirert av hvert innlegg. I tillegg kommer hun med lure tips ;)

"Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200st prenumeranter eller färre.

In order to accept the award, the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award.
2. Link back to that person’s blog.
3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.
5. Let those blogs know by leaving them a comment"
 
 

4 kommentarer:

  1. Hei! Så gøy at du har trukket min blogg frem i en award - og så fine ord du skriver! Tusen takk:):):)

    Ønsker deg en fin tirsdagkveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Åhh TACK snälla för den fina awarden :D Glad jag blir för så otroligt fina ord!!

    Massa Massa Kramar Till Fina Dig!!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Kirsti :) Nå ble jeg jo veldig glad! Takk for de fine ordene dine.
    Hvis det er ok for deg så skriver jeg en liten anbefaling av deg hos meg i stedetfor å sende awarden videre!
    Klem Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Absolutt. Veldig hyggelig innlegg du lagde :)

      Tusen takk

      Klem

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.