En dag på Løkka | Nullfiresyvni: En dag på Løkka

Sider

lørdag 30. juni 2012

En dag på Løkka

Prøver så godt jeg kan å få tiden til å gå. Her om dagen hadde mannen en kort dag på jobb og vi tok turen på Løkka for å få litt sol og titte litt i butikkene. Bolia har en veldig kul avedling her som er litt mer styla enn de andre, bruktbutikker er det mange av og man kan gjøre noen gode kupp, men best liker jeg de små, uavhengige butikkene som har noen ordentlige skatter. En deilig dag.


Har fått skikkelig dilla på Instagram (kirstielisabeth)

1 kommentar:

  1. Fiine Instagram bilder:) Fått smådilla selv jeg!
    Takk for koselig besøk inne hos meg.
    Øredobbene er fra HM:)
    Håper det hjalp med kanelboller og en gåtur slik at du snart møter lille prinsen din:)
    Klem og lykke til!!

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.