Butikkåpning og permisjon | Nullfiresyvni: Butikkåpning og permisjon

Sider

fredag 1. juni 2012

Butikkåpning og permisjon

I dag er første dagen i fødselspermisjonen. Den var virkelig etterlengtet. Kan ikke påstå det var mie energi igjen i kroppen på slutten av arbeidsdagen de siste to ukene. Nå skal jeg ta livet med ro, legge beina høyt, kose meg og krysse fingrene for at pjokken holder seg inne i tre uker til så mamma kan være litt alene.

I går var jeg og mannen på åpningen av Wyfee, en ny og kul gadgetsbutikk i Bogstadveien. To gode venninner jobber der og da jeg i tillegg hørte om gode tilbud var det bare å ta turen. De selger kule vesker, tøffe iPad/iPhone (og andre merker) case, bærbare ppc'er/mac, høretelefoner...ja generelt mye kult og annerledes enn hva man får andre steder. Interiøret i butikken er også skikkelig tøft.


Skikkelig kult gulv


Her blir min faste plass i barselpermisjonen (neida)


Kul tapet 


Mitt kjøp (alt tilbehør er på 25% ut lørdag)


En grønn tassel strap med grå dusk (dusken kan forøvrig brukes til å tørke over skjermen). Tassel strap må sies med britisk aksent, ellers funker det ikke ;)


Kult cover i skikkelig sommerfarge



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.