Blomsteraften...og termin | Nullfiresyvni: Blomsteraften...og termin

Sider

fredag 22. juni 2012

Blomsteraften...og termin

Dagen før sankthansaften kallers blomsteraften. Dagen man plukker massevis av fine blomster til å pynte med i morgen. For et par år siden var vi i Maridalen med mamma, søster og fine nevø og niese og plukket blomster. I år blir det ruging og utålmodig venting på denne lille pjokken som ser ut til å trives så godt i magen (jada, jeg vet førstegangsfødende oftest går over tiden, men jeg er over hodet ingen tålmodig person...)


Fine nevø i blomsterenga 


Fine baby i magen (som gjerne kan være fine baby utenfor magen)

3 kommentarer:

  1. For en flott og stor mage, men håper pjokken kommer snart :)
    Lykketil de neste dagene... håper du ikke skal gå for mange dager over termin ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fin!
    Jeg trodde det var flergangsfødende som gjerne gikk over tiden, jeg... sukk! Jeg har jo hele to uker igjen, og jeg klarer ikke å slutte å veeeente!!
    Masse lykke til! :)

    SvarSlett
  3. Så flott du ser ut :) Vi får håpe han kommer ut snart...
    Lykke til!
    Stor klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.