Akkurat nå... | Nullfiresyvni: Akkurat nå...

Sider

søndag 3. juni 2012

Akkurat nå...

har jeg mest lyst til å gå tilbake til senga og sove. Men en overivrig krabat i magen og en sovestillingsbegrensning på èn (klarer bare ligge på høyre side) gjør at jeg håper blogglandia oppdaterer ekstra mye nå på morgenkvisten, og underholder meg. Det hjalp vel ikke at en smågal dame løp rundt å skrek utenfor blokka klokka seks i dag morges heller... Jaja, det er vel ulempen med å bo i byen (fordelen blir jo at man vet aldri hva som kan skje ;))


3 kommentarer:

  1. God Morgen! Hvis du titter på siden min, så har jeg en award til deg! Fortsatt god søndag til deg og nurket i magen.
    Heidi :o)

    SvarSlett
  2. Åh... det hørtes ikke godt ut. Jeg håper du koser deg i blogglanda :)

    Takk for koselig kommentar inne hos meg :)

    Fin søndag til deg og dine, her høljer det ned. Så det blir innekos på oss i kveld.

    Ønsker deg en fin start på uken som kommer *smile*
    klemklem

    SvarSlett
  3. Det rommet ser så utrolig behagelig ut!
    Håper du får sove mer i natt!

    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.