41+1 | Nullfiresyvni: 41+1

Sider

torsdag 28. juni 2012

41+1

Overtid.

Ja da. Man skal liksom være forberedt på å gå over. Men tålmodigheten begynner å bli tynnslitt, magen tung å bære og søvnen fraværende. Hva er poenget med å være lys våken klokken 05.56 når alt man skal den påfølgende dagen er å slappe av og ruge? Og som jeg savner deilige lette sommerklær. Fint lite som passer utenom joggebukser om dagen. Og om ikke dette skulle være nok til å vippe enhver av pinnen, så fikk min beste venninnne en velskapt, nydelig liten gutt 4 dager FØR termin.

Det er godt mulig dette blir babyen som aldri kom ut... Føles litt sånn.

Ikke noe hodebilde denne gang. Ser for sliten ut gitt.

Nok klaging. Neste innlegg handler om interiør. Lover.

13 kommentarer:

  1. Spännande spännande.... :-)

    SvarSlett
  2. Hei, så fin gravidmage! :)
    Fant deg inne hos Kronprinsessene og legger meg til som følger her hos deg :) Gleder meg til å se mer til deg fremover! Moro å oppdage nye og fine blogger :)
    Ta gjerne turen innom meg hvis du vil, har en fin give away gående nå om du vil delta?
    Ha en finfin torsdag.
    Klem Camillla

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!

      Så koselig at du titter innom :)

      Klem

      Slett
  3. Herlig bilde og flott mage!
    Skikkelig sterk indisk mat hjelper visst nok
    å sette ting igang... :) Har ikke prøvd selv..
    I Frankrike er det helt annerledes ingen som går over
    tiden. Jeg ble satt igang 2 dager før termin..
    Lykke til! Blir moro!
    ha en fin dag! klem hege

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå skulle jeg virkelig ønske jeg bodde i Frankrike (det og all den gode vinen)

      ha en fin dag du og

      Klem

      Slett
    2. :) ja det passet jo fint til deg også :)
      Det går så fint. klem Hege x

      Slett
  4. Hehehe, jeg må le litt, det er AKKURAT som jeg skulle sagt det selv!! Jeg har termin den 30/6 men fikk allerede for 3 uker siden beskjed om at det kunne skje når som helst.. Vel, det har ikke skjedd en dr...... Utenom at jeg er om mulig enda mere sliten, sover ca 2t pr natt, har super vondt i ribbeina og er driiiiiiiiiiit lei. Sa det senest istad: Jeg tror faktisk ikke at det kommer til å skje, jeg kommer til å gå sånn resten av livet..:)
    LYKKE TIL!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha... ja det er noe ordentlig dritt men den derre termindatoen altså. For ikke å snakke om alle som ringer for å spørre om det skjer noe snart. Hadde det hatt en effekt hadde ungen vært ute for lenge siden for å si det sånn. Krysser fingrene for at du slipper å gå så lenge over ;)

      Slett
  5. Hehe, han kommer nok veldig snart skal du se :) Du har forresten en riktig flott mage! Masse lykke til videre!
    Klem Marie

    SvarSlett
  6. Ps. liker den nye header´n din!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Må si det er veldig deilig å bare ha fått magen. Gjør meg litt mer mobil kan du si.
      Ja ut må han jo (sier de ;))

      Takk- også ganske fornøyd med headeren.

      Klem Kirsti

      Slett
  7. Huff, du har min fulle sympati!! Lykke til med innspurten, plutselig sitter du der med en liten i armene dine ;)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.