38 uker | Nullfiresyvni: 38 uker

Sider

onsdag 6. juni 2012

38 uker

Nyyyyter permisjonen. Virkelig. Det hadde jeg nesten ikke trodd, ettersom jeg lett kan beskrives som jobboholiker. Nå driver jeg fortsatt med et prosjekt ved siden av, jeg er ansvarlig redaktør for medlemsbladet til studentene våre, men her ligger vi foreløpig veldig godt an. Nå går dagene med til lunsj, vasker ett vindu om dagen, blogger og sover. Helt topp!

Gleder meg veldig til å møte pjokken, men han kan godt vente et par uker til. Mamma vil ha litt alenetid ;)

Store, fine magen. Mannen mener jeg prøver å dytte han overende hver gang vi kysser så det er noen små utfordringer med en slik airbag ;)

Når jeg nå ser magen for ti uker siden kan jeg nesten ikke tro den var så liten (eller skulle bli så stor). Moro.

8 kommentarer:

  1. Flott mage!
    -Er gravid i uke 18 med nr 2, og da er det vanskelig med hviling gitt ;) Så, nyt det! Blir litt mer hektisk med nr to!
    Lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å så spennende! Kan veldig godt forstå det er vanskelig å finne tid til seg selv da ja ;) Regner vel emd det blir vår tur en gang det og, men foreløpig nyter vi alt nytt ;)

      Slett
  2. Söt mage:) hoppas jag inspirerat dig att måla stolarna riktigt färgglada. Gör det när inte mannen ser...sen överraskar du honom..då kan han inte säga nej haha:)

    ha en kanonvecka

    LOVE M

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)

      Det var en god ide! Nå har vi i alle fall kjøpt inn hvitt bord, så vi er i gang ;)

      Klem K

      Slett
  3. Kjempefin mage! Lykke til med innspurten :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Det er både deilig å være i innspurten og å vite at det ikke er lenge igjen!

      Slett
  4. Uke 38 - oi så spennende! Nå kan jo alt skje;) Håper han lar mamma få spare opp litt krefter og nytt permisjonstiden nå. Ta godt vare på den, den første permisjonen er helt spesiell. Artig å få følge deg!

    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.