Naturlig lys | Nullfiresyvni: Naturlig lys

Sider

mandag 7. mai 2012

Naturlig lys

Jeg sover nesten ikke om dagen. Enten våkner jeg med krampe i hofte eller legg, eller så har pjokken funnet ut at en dansekonkurranse er fint på natta, eller så må jeg tisse...for sjette gang denne natta. Derfor er det heller ikke mye overskudd til bloggen, men jeg er nå fremdeles her, bare litt mer sporadisk.

Kom over disse deilige bildene i danske Femina. Deilig med naturlig lys og en følelse av sommer. Sånn kunne jeg helt klart hatt det.





4 kommentarer:

  1. Når er det du har termin?

    Virkelig flotte Bilder du viser frem :) Drømme, drømme...

    SvarSlett
    Svar
    1. 22.juni. Både lenge og ikke lenge igjen ;)

      Slett
  2. Herlige bilder. Enn å ha så stort og luftig bad! Deilig.

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.