40 dager igjen og høygravid | Nullfiresyvni: 40 dager igjen og høygravid

Sider

søndag 13. mai 2012

40 dager igjen og høygravid

Ja dette med å være høygravid er en av de siste milepælene i graviditeten. Gleder meg over at det bare er 40 dager igjen, men merker at jeg også tenker: Herrregud! Det er bare FØRTI dager igjen!!! Snart sitter vi her med et lite menneske som vi har produsert og har fulle ansvaret for. Det er både veldig kult og utrolig skummelt spør du meg.

Vi har også vært i konfirmasjon til Mannens lillefetter. Lekte fotograf i regnet og skal bruke resten av kvelden på redigering. Syns det er veldig hyggelig å ta bilder ved slike anledninger.

40 dager igjen, 34+4

16 kommentarer:

  1. Fin du er:)
    Og for en stilig kjole, den kledde dere godt - både du og magen!
    Det er en fin, men litt skremmende følelse, det at det nærmer seg.
    Dere har en fantastisk opplevelse i vente:)

    Kos deg med redigering,
    og ha ei god uke.
    Klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Hanne. Gleder oss veldig ;)

      Ha en fin uke du også.

      klem

      Slett
  2. Nydelig bilde - nydelig kjole :)
    Masse lykke til med de siste 40 dagene. Livet kommer til å bli snudd på hodet, men det er bare å nyte!!! ;)

    //Beate :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Jeg prøver å forberede meg på dette med "livet snudd på hodet", men kanskje det er like greit jeg bare er uviten ;)

      Slett
  3. Å, så flott mage & mamma:)
    Det er ganske skummelt, men det er mest kult med disse små. Masse gøy i vente!

    Håper dere får ei fin uke,
    klem Heidi:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg må jo bare stole på dere med barn som sier det er fantastisk ;)

      Ha en fin uke dere og!

      klem

      Slett
  4. Fin blogg, og nydelige du!

    Ny de siste 40 dagene, kan for feks bli bare 20 også;)
    Det gjorde det med min første:)

    Klem T

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!

      Jeg har tenkt tanken, men håper veldig jeg får disse tre ukene for meg selv før han bestemmer seg for å komme. Har planlagt maks fri!!! ;)

      Klem

      Slett
  5. Hei, lykke til, jeg ligger ca 10 dager etter deg så kanskje vi sees;) Nydelig kjole du har, kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

    SvarSlett
    Svar
    1. oi så spennende! Førstemann ;)

      Kjolen er noen år gammel, kjøpt på Mango i Berlin. Veldig praktisk med plagg som funker både når jeg er gravid og vanlig ;)

      Slett
  6. Så flott du ser ut :) Dere har nok en spennende tid i vente...
    Klem Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, jeg tror og det blir veldig spennende ;)

      klem

      Slett
  7. Du er rett og slett vakker. Helt nydelig bilde med den kjolen. Litt klump i halsen over at jeg aldri mer skal få en liten bebis ;)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)

      Du får låne deg en innimellom og så tenker du sikkert som de andre venninnene mine at du er litt glad for at småbarnsperioden er over ;)

      Klem

      Slett
  8. Småbarnsperioden er definitivt ikke over altså, vi har tre stykker fra 1-5 år! Midt i den travleste tida vi ;)

    Joda, klart det har sine fordeler at de blir større og. Absolutt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi. ja da er dere jo midt oppi moroa ;) Er jo mye gøy med denne perioden og da!

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.