10 regler for fotografering | Nullfiresyvni: 10 regler for fotografering

Sider

torsdag 31. mai 2012

10 regler for fotografering

Som jeg nevnte i innlegget om mitt kamera, tar jeg også bilder med mitt lille Diana Mini fra lomography. Et gammelt plastkamera med 35mm filmrull som gir overraskende resultater hver gang. Lomo har ti regler for fotografering som kan være ganske morsomt å prøve ut uansett hvilket kamera du har.


1 › Take your camera everywhere you go.



2 › Use it any time – day and night.


3 › Lomography (your camera) is not an interference in your life, but part of it.

Source: tumblr.com via Kirsti on Pinterest


4 › Try the shot from the hip.



5 › Approach the objects of your Lomographic desire as close as possible.


6 › Don't think. (William Firebrace)



7 › Be fast


8 › You don't have to know beforehand what you captured on film.


9 › Afterwards either.


10 › Don't worry about any rules.


 

 

 

 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.