Wik og Walsøe | Nullfiresyvni: Wik og Walsøe

Sider

fredag 13. april 2012

Wik og Walsøe

Jeg elsker de flotte tingene til Wik og Walsøe. Nå fyller alven fem år og dette feires med å lansere vasene og lykten i gull. Jeg vil så gjerne ha den store vasen...

bildet er hentet fra bo nordisk


Alveporselenet
Alven er symbolet på drømmer, håp og troen på det umulige.
De er livsglade, oppfører seg edelt og behersker intrikat håndverk.
Alvene er naturens engler; smarte og sterke hjelpere for menneskene og jorden vår

 

4 kommentarer:

  1. Så flott den er i gull :)
    Ha en fin helg!
    Klem Marie

    SvarSlett
  2. Ja, fin den var i gull! Har fått en dille på gull jeg:)

    Innom for å si takk for at du er med på gavedrysset mitt. Gjør meg glad!

    Ønsker deg ei fortsatt fin helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Jeg elsker også W & W! Nydelig!
    Så spennende med gutt i juni!
    Jeg trodde vår 1. ble gutt, men så var det jente, så min magefølelse er vel ikke til å stole på...
    Aner ikke hva den sier nå, men skal på UL om en uke, har veldig lyst å vite kjønnet kjenner jeg, og det vil mannen og, så da er det vel bare opp til babyen og vise det ;)
    Ha en finfin mandag! klem m

    SvarSlett
  4. Jeg liker det også kjempegodt - viste ikke at det hadde kommet i gull; da blir det jo nesten enda finere..

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.