Tøffe barnerom | Nullfiresyvni: Tøffe barnerom

Sider

søndag 22. april 2012

Tøffe barnerom

Vi har gjort klar sengen til pjokken (pappas gamle som vi alle har sovet i) og en kommode på arbeidsrommet. Mer har vi egentlig ikke tenkt å gjøre før ungen faktisk skal flytte inn på rommet. I starten tenker vi å ha han i en vogge (som morfaren til min halvsøster har laget og mange søte små har sovet i) på vårt rom. Allikevel titter jeg litt rundt for å få ideer til et tøft og kanskje litt annerledes rom.

Source: doolittle.fr via Kirsti on Pinterest
Source: doolittle.fr via Kirsti on Pinterest
Source: doolittle.fr via Kirsti on Pinterest
Source: doolittle.fr via Kirsti on Pinterest
Source: doolittle.fr via Kirsti on Pinterest
Source: doolittle.fr via Kirsti on Pinterest


bildene er hentet fra Doolittle

1 kommentar:

  1. så fine
    disse vil jeg også gjerne dele :)
    fin blogg du har

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.