Superkul nettbutikk | Nullfiresyvni: Superkul nettbutikk

Sider

tirsdag 17. april 2012

Superkul nettbutikk

Hvor typisk er det ikke at når jeg først har proklamert at jeg er klar for vår, så snør det på vei til jobb?

Nå er det så gufsete ute at jeg heller holder meg inne og hva er ikke bedre enn å surfe etter god inspirasjon i nettbutikker da? Jeg snublet over denne butikken TheSuperCool og syn de har velding mye artige prints og annet spennende stasj.





Dette kortet sier vel det meste om dagen... ;) 
(bildene er hentet fra thesupercool)

Tusen takk for koselige kommentarer på forrige innlegg.

5 kommentarer:

  1. Takk for tipset ,skal titte inn:)
    Ha en fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for kommentar på lampen:) lampen var en gave, me mener den er fra House Doctor:)

    SvarSlett
  3. Skal inn å se..takk for tips!!
    Ha en fin dag videre..
    :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.