Langfredag | Nullfiresyvni: Langfredag

Sider

fredag 6. april 2012

Langfredag

Det er stille i leiligheten. Han sover etter en noe fuktig kveld på byen med gode venner (må si jeg er imponert over at grævvis, som kompisen Hans så fint kaller meg om dagen, hold til klokka tre...). Vi var ute på Tjuvholmen og spiste veldig god mat på Hanami. Kan anbefales, om noe i det øvre prisskiktet i forhold til mengde mat. Vi valgte en random meny slik at vi fikk smake litt på alt.

Nå har jeg stått opp tidlig for å rydde. Men først en liten studn for meg selv med mine favorittblogger. Herlig å bli inspirert på morgenkvisten. Snart kommer et vennepar og lille fadderbarnet vårt og da skal vi på Åpent Bakeri og spise lunsj (frokost for oss som enda ikke er oppe halv seks med unger). Hva er dine planer for denne langsomme fredagen?


2 kommentarer:

  1. Jeg har hatt lyst til å prøve den restauraten...
    Ha en herlig dag i solen :)
    Klem Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var veldig hyggelig, men litt i øvre skiktet syns nå jeg. Men spiser man kun sushi så er det ikke så ille tror jeg. Men de hadde veldig mange gode "spesial retter" :)

      Klem kirsti

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.