Industrielle lamper | Nullfiresyvni: Industrielle lamper

Sider

onsdag 11. april 2012

Industrielle lamper

Det ble litt lite blogging i påsken. Første del var vi på fjellet, først med venner, så med svigers. Det var deilig og tom litt sol innimellom. Kan vel ikek skryte voldsomt av brunfarge, men roser i kinna fikk vi. Deretter lå jeg rett ut med kvalme og kastet opp. Heldigvis er kvalmen på retur. Slipper forhåpentligvis å gå rundt de to siste månedene å være kvalm. Nå er i alle fall blogglysten tilbake.

Disse lampene syns jeg var skikkelig tøffe. Elsker "trådlamper" og har flere hjemme, men ikke hengt opp på denne måten. Kjøkkenet var ikke så dumt det heller...



bildene er hentet fra sköna hem

10 kommentarer:

  1. Jeg har noen trådlamper liggende som jeg har lyst å ha over spisestua,
    men har fundert litt på hvordan jeg skal gjøre det.
    Dette var et alternativ jeg ikke har tenkt på men helt klart skal vurdere.
    Tøft med forskjellige pærer.

    Håper forma holder seg, ikke greit å være "uggen".
    Ha en fin dag,
    klem
    Hanne:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig. Syns dette var en veldig kul løsning. Får håpe elektrikervenn vil stille opp, for verken jeg eller mannen er spesielt handy ;)

      klem Kirsti

      Slett
  2. Liker lampene kjempe godt, skulle ønske min kjære samboer mente det samme ;) Er igang med å overtale han til at det er veldig fint!!! hihi

    Kjøkkenet generelt var kjempe stilig.

    SvarSlett
    Svar
    1. De er jo veldig maskuline da (eller funker ikke det som argument heller?) Mannen liker at de er så enkle så vi har allerede tre helt enkle varianter hjemme.

      Slett
  3. Skikkelig kule!
    Ha en fin dag, klem, M

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant?

      En fin dag til deg og
      Klem

      Slett
  4. Kjempeflott inspirasjon du hadde funnet fram til! Håper du slipper mer oppkast i svangerskapet, det er virkelig noe av det verste som finnes. Jeg hadde hyperemesis fra start til slutt med alle mine tre, og det var tortur. Uansett plager er det nå heldigvis verdt det til slutt.

    Klem

    SvarSlett
  5. Disse lampene er knallkule!

    Kjekt du ville være med på gavedrysset hos meg
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Tack för fina ord:) Jag gillar din blogg också..ser dock ingenstans där du har twitter & facebook för att följa...lite trist. Kolla gärna in min nya post om skandinaviska himmelssängar:)
    Ha en kanonhelg

    LOVE Maria

    SvarSlett
  7. Det synes jeg var utrolig fint. Liker at ikke alle pærene er like...
    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.