Balkong | Nullfiresyvni: Balkong

Sider

søndag 29. april 2012

Balkong

I dag har vi først tatt turen til Åpent Bakeri på Torshov, en av mine favoritting å gjøre på søndagene. Vi koste oss med bolle og kaffe på en benk foran kirken før vi gikk hjem for å begynne på søndagsprosjektet: Balkongen!

Som dere ser så er det mye som gjenstår, men vi har i alle fall fått vasket og børstet balkongen og satt fram stolene. Neste skritt blir å sy nye trekk til IKEA-putene og plante i blomsterkassa. Fint skal det bli på vår bittelille balkong.



4 kommentarer:

  1. Vi driver også å holder på med balkongen vår. Stor er den ikke, men fin skal den bli :)
    Ha en herlig søndagskveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe ja her får vi akkurat presset ned mannen, meg (og det er så vidt med denne magen) og et lite bord (men er bordet oppe får vi ikke opp døra...) Men deilig er det

      Ha en fin 1.mai

      Klem

      Slett
  2. Ser ut som dere har hatt en strålende dag i Oslo i dag,
    det var strålende her oppe også:)
    Vi må ta gulvet på verandaen i år, men det er fort gjort og så blir det så fint når det er nybeiset. Og så har jeg planer om å sy trekk til en åpen le-vegg, men de planene har jeg hvert år så jeg tar det som det kommer;)

    Ønsker deg en god uke,
    klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har også de samme planene hvert år. Også blir det ikke alltid noe av. Men ting funker fint for det :) jeg fikk litt sol på kroppen selv om ikke putene var så fine ;)

      Ha en fin 1.mai

      Klem

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.