Øyeblikk- to gode venner | Nullfiresyvni: Øyeblikk- to gode venner

Sider

mandag 5. mars 2012

Øyeblikk- to gode venner

I 2010 besøkte vi Sør-Afrika og lillebror som studerte der et halvår. Det var en fantastisk tur. Vi reiste rundt i en uke og så hyggelige små byer, surfa, spiste massevis av god mat og drakk utrolig mye god vin. Og vi besøkte Addo Elephant Park. Safari er knallgøy. Det ble massevis av flotte bilder, men det er dette jeg liker best. Fuglen fotfulgte denne fantastiske sebraungen. Det er noe med sebraer og deres feilfrie mønster jeg liker veldig godt.


Dette er mitt bidrag til Øyeblikks fotokonkuranse som denne gangen har temaet reise.




5 kommentarer:

  1. Herlig bilde..
    Sebraer er flotte!!
    Jeg har og vært i sør afrika ,kjekt land å reise rudt i..Jeg skal på safari igjen i aug..men da Kenya..
    Ha en fin dag!!
    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk.

      Så spennende. kenya står høyt på lista!

      Slett
  2. Et flott bidrag! Lykke til:)
    Jeg slår meg til som følger, var masse fint å se her.

    *Ha en fin mandagskveld*

    Heidi:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Så hyggelig at du stikker innom :)

      Slett
  3. Så herlig! Fine ungzebraen sin, og herlig komposisjon med fuglen i andre enden. Knallbilde. :)

    Lykke til fra Huldra :)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.