Vårtegn | Nullfiresyvni: Vårtegn

Sider

lørdag 10. mars 2012

Vårtegn

I dag har vi hatt en deilig dag. Etter et uventet besøk av desembermåned og snø, skinte solen og ga oss skikkelig vårfølelse. Ble en tur på løkka for vår del. Et sikkert vårtegn er alle som stikker ut og tar seg en kaffe eller rusler på løkka. Herlig.

I kveld er det bursdagsmiddag hos min gode venninne, og jeg gleder meg! Skikkelig jentemiddag. Problemet begynner derimot å bli hva som passer... Som dere ser begynner magen å bli stor og fin.

Ha en fin lørdagskveld!







4 kommentarer:

  1. Ah, herlig vårfølelse, godt å se slike bilder når man har hatt en dag med skikkelig høstvær;)
    Og så koselig bilde av fiiine magen:)

    Ha en fin kveld med jentemiddag,
    god klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Så FIN mage :)
    Klem Marie

    SvarSlett
  3. Kjempe flott mage, og koselige vårbilder:)
    Vi har hatt regn idag, så jeg er litt misunnelig på sola dere har hatt;)

    Ha en koselig søndagskveld!
    Heidi

    SvarSlett
  4. For en nydelig og nett mage!! Åh, enn at jeg aldri skal gjøre det der igjen.

    Dere har så mye glede foran dere :)

    Klem

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.