søndag 18. mars 2012

Morgenstund- no tull i grunn?

I går, på lørdag, våknet jeg glad og uthvilt av med selv...klokken 06.30. Lille sparker vilt i magen og så lyse og deilige morgenene har blitt, klarte jeg ikke å sove videre. I stedet ble det baking (noe som jeg ALDRI gjør, selv om jeg juksa og brukte Toro-pose) og yoga. En deilig morgen, men kunne gjerne tenkt meg å bli i senga litt lenger i helgene.

Deilig frokost (men sconsene er litt kjedelige med en gang de har blitt kalde)



Elsker yoga og det er helt perfekt trengingsform nå som jeg er 6.måneder på vei. Får strukket og tøyd, og trent rygg og bekken. Alt fra stuegulvet.

3 kommentarer:

  1. Høres ut som en herlig start på dagen! Jeg liker også å lage litt ekstra i helgene, da blir det gjerne pannekaker til frokost. Gutta elsker det:)

    Håper du får ei super ny uke!
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Prøvd med litt lemoncurd på sconesene neste gang ;)
    Har aldri testet yoga, kanskje jeg burde det...
    Ha en flott uke!
    Klem Marie

    SvarSlett
  3. Jag älskar också yoga:) gör en speciell hormonyoga just nu som balanserar hormonsystemet, bra för alla kvinnor(och män haha:) Du har en skön blogg.
    Vill du ha vår inspiration ala IKEA kan du kolla in min blogg:)

    Jag önskar dig en riktigt GLAD PÅSK

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvarSlett