Manic Monday | Nullfiresyvni: Manic Monday

Sider

mandag 12. mars 2012

Manic Monday

I dag starter galskapen. Min nærmeste kollega har sluttet for å jobbe med nye og spennende ting, og ny kollega kommer ikke før etter påske. Allerede skjønner jeg at dette kan bli en rimelig hektisk periode. Skulle ønske at arbeidsplassen min så sånn ut:

 Hentet fra boligliv

Og ikke slik det faktisk ser ut:


Det er derimot et rimelig organisert kaos- jeg vet hvor alt er, derfor kan jeg ikke rydde og miste oversikten ;)

God mandag til dere alle.

3 kommentarer:

  1. Håper du får ei super uke, selv om den blir travel.

    Heidi:)

    SvarSlett
  2. Haha :)
    Dette går nok fint!
    Klem Marie

    SvarSlett
  3. Det er bedre med system i rotet enn rot i systemet;)
    Jeg kunne tenkt meg øverste kontoret jeg også!

    FIn kveld til deg,
    klem:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.