Jeg vant jeg vant | Nullfiresyvni: Jeg vant jeg vant

Sider

onsdag 7. mars 2012

Jeg vant jeg vant

For en tid tilbake deltok jeg på en spørreundersøkelse for Shoe Lounge. I går fikk jeg mail om at jeg hadde vunnet gavekort på 1000kr som takk for hjelpen. Jeg pleier aldri å vinne denne typen "konkurransen", men deltar som regel på spørreundersøkelser ettersom jeg har jobbet mye med det selv og vet hvor viktig et godt utvalg er.

Nå er jeg så i tvil om hva jeg skal bruke gavekortet på. De har jo så mye fint... Jeg elsker høye heler og fine sko, men med en mage som endrer hele tyngdepunktet begynner dette å bli mer vanskelig. Og jeg har nesten ingen klær som kommer over magen så kanskje disse deilige silketoppene hadde vært noe...



bildene er hentet fra shoe lounge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.