Soverommet | Nullfiresyvni: Soverommet

Sider

mandag 13. februar 2012

Soverommet

Vi har lurt litt på hva vi skal gjøre med soverommet den dagen lille pjokken skal inn på eget rom. I dag er det arbeidsrom og rommet til mannens stadig voksende samling musikk. Å ha hyllerader med cd'er sammen med en liten nysgjerrig pjokk er ikke ønskelig. Soverommet vårt er det stedet jeg er minst fornøyd med. Her er det fortsatt bare kaos. Har tenkt det må være veldig minimalistisk og rent, men etter å ha sett disse bildene tenker jeg vi kanskje kan ha litt mer på soverommet. Hva syns du?



bilder av Tim Collins fra Emmas designblogg

3 kommentarer:

  1. Det første var helt fantastisk!
    Hva med en mellomting mellom helt rent og mye stæsj? Jeg tenker at man bør prøve å kun ha det nødvendige på soverommet for der skal man kunne slappe av og hvile/sove. Men folk er jo forskjellig! Hvis man har mulighet til å ha f.eks klesskap osv andre steder synes jeg det er å foretrekke. Men noe bør man jo ha, som f.eks nattbord/kommode, kule lamper eller hva man måtte trenge. Og gjerne noe styling for å gjøre rommet mer spennende og personlig :)

    Klem Marie

    SvarSlett
  2. Med barn i huset i leilighet så er oppbevaring et clue. Bare å starte på maksimering av oppbevaringsmøbler med det samme :) IKEA har mange fine kommoder f.eks. hvor man kan få stuet unna litt stash og som man kan pynte med stilige ting oppå på soverommet.

    SvarSlett
  3. Åh, hadde hvertfall ikke sagt nei til rommene på bildene!
    / tusen tusen takk!
    Nå vet jeg ikke hvordan kamera/objektiver du har, men en ting som hjelper veldig er å ha et lyssterkt objektiv, jeg bruker for det meste min 50mm f1.8, som også er ganske billig. Ellers å alltid bruke manuelle innstillinger, og se på lysmåleren på kamera for å se om bildet er riktig eksponert. Ta bilder i RAW format, da du kan enklere rette opp feil i ettertid og kanskje bruke en reflektor :) håper dette var forståelig, hvis ikke spør meg gjerne igjen, så kan jeg prøve å forklare bedre. har fått endel spm om å lage innlegg om dette også, så skal se om jeg får til det om ikke så altfor lenge.

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.