Sommerfølelse | Nullfiresyvni: Sommerfølelse

Sider

tirsdag 7. februar 2012

Sommerfølelse

Funkytime har en søt konkurranse på bloggen hvor man kan vinne morsomme papirsugerør. Alt man må gjøre er å fortelle hvordan man vil bruke disse sugerørene. Det fikk meg til å tenke på sommerbryllupsfesten vår hvor vi brukte gamle syltetøyglass som coctailglass og pynta med nettopp slike papirsugerør. Fikk litt sommerfølelse her jeg sitter og dagdrømmer om late, varme dager og fargerike drinker...

Sjekk også Funkytime for morsome og kreative DIY ideer.

1 kommentar:

  1. Herlige sugerør og skulle hatt noen slike -i rosa- til neste KROnPRINSESSE-bursdag, som er om noen uker ;)
    Så morsomt at du er innom Meny hver dag!
    Synd jeg ikke møtte deg da jeg var der...
    Takk for fine ord angående utstillingene -det gjør meg glad :)
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem May Helen

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.