Glass i interiøret | Nullfiresyvni: Glass i interiøret

Sider

søndag 12. februar 2012

Glass i interiøret

Fabrikens utfordirng denne gang er glass i interiøret. Det er ikke så mye glass fremme hos oss, men jeg har smykkene min i en veldig søt skål som jeg arvet av grand tanten min. Den står på badet og passer perfekt inn i fargeskalaen vi har der. Sjampanjeglasset er ett av seks vi fikk av lillebror til bryllupet og jeg syns de gjør seg godt på festbordet. De er fra 1890 og han fant dem på et bruktmarked i Berlin. Karaflene mannen i huset bruker til whiskyen sin er fra bruktmarked i Spania. Og står i sterk kontrast til resten av interiøret vårt i stua, med sin maksimalisme.


2 kommentarer:

  1. Fine Bilder, og la meg som følger her på denne blogg! Ses hos meg;)

    SvarSlett
  2. Jeg synes de karaflene var super flotte :)
    Lykke til i utfordringen!
    Klem Marie

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.