Ett motiv- flere vinkler | Nullfiresyvni: Ett motiv- flere vinkler

Sider

fredag 10. februar 2012

Ett motiv- flere vinkler

Jeg tar utfordrinen! Svenngården utfordrer bloggere til å ta flere bilder av samme motiv, men fra flere vinkler. En kreativ måte å få flere spennende bilder på. Best lys har vi i stua, så da ble det bokhylla vår som fikk bli motivet. Jeg er egentlig skikkelig fornøyd med eplekassehylla. Den gir stua et litt røft element, samtidig som vi får utnyttet plassen under vinduene. Og kanskje viktigst, jeg får har bøkene mine framme i stua.











10 kommentarer:

  1. Liker bokhylla!!! God utnyttelse av plassen og ha den under hvinduene, også ser det bare kjempe godt ut, når den er så rå og røff!!! Lykketil med utfordringen ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Moro at du også hev deg på!

      Slett
  2. Stilige bokhyller og fine bilder!! Jeg har også tenkt på om jeg skulle hive meg på den samme oppfordringen, men ble ikke helt fornøyd med bildene mine.... Får tenke litt og se hva jeg gjør!
    Legger meg som følger hos deg:-))

    Klem fru Samuelsen:-)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tittet innom deg. Supert at du tok utfordringen. Veldig moro å prøve noe nytt :)

      Kirsti

      Slett
  3. Kjempekult med de kassene som hylle! :)
    Flott bidrag! Tusen takk for at du blir med :)

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Vi er veldig glad i hyllekassene ;)

      Kirsti

      Slett
  4. Så lurt! Og så fint det var, akkurat slike materialer jeg er så svak for:)

    Ha ei god helg kjære du,
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det gjør noe med et ellers ganske enkelt rom ;)

      En fin helg til deg og.

      Klem

      Slett
  5. Morsomt å se bilder sånn fra mange vinkler :) Og kul hylle da!
    Klem Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Det var moro å ta sånne bilder også. Får litt inspirasjon til senere.

      Klem

      Slett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.