Det er sol | Nullfiresyvni: Det er sol

Sider

søndag 12. februar 2012

Det er sol

Fantastiske lysestaker fra Holmegaard som hadde vært knallfine å ha i stua her. Håper jeg vinner i SignePlings give away.

Fortsatt sjuk. Skulle veldig gjerne spist frokost på Åpent Bakeri i dag med mannen. Det er jo sol! Men jeg får vel heller holde meg på sofaen og bli frisk. Har tidenes jobbuke foran meg, med et kjempearrangement i Trondheim til helga som jeg har hovedansvaret for. Da nytter det ikke ligge hjemme på sofaen i Oslo og være sjuk...

bildet er hentet fra SignePling

5 kommentarer:

  1. Masse god bedring! Jeg er med på samme give away;). På menyen i går ble det entrecote , potetsalat og salat:) Ha en fin dag på sofaen da. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det hørtes jo veldig godt ut :)

      Klem

      Slett
  2. Oi og uff! Riktig god bedring!! Håper mannen din husker på at det på en måte er ditt livs aller første morsdag i dag <3

    God klem herfra

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)
      Jeg lurte på om han ikke skulle sende en sms til sin mor for å gratulere med dagen, men fikk beskjed om at de ikke gjorde sånt. Tror han skjønte ganske raskt at vi derimot... ;)

      Klem

      Slett
  3. God bedring til deg, og jeg sier god morsdag også jeg:)
    For det er jo på en måte det for deg også:)

    Varm klem fra Hanne

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.