Søndagsprosjekt | Nullfiresyvni: Søndagsprosjekt

Sider

søndag 29. januar 2012

Søndagsprosjekt

På planen i dag står jobbing, visning på en skikkelig lekker leilighet borti gata og å male kommoden til pjokken. Vi kjøpte en helt enkel kommode på IKEA som vi tenkte å male. Skal bli deilig å få lagt bort alle klærne vi allerede har til ham (mormor har tatt helt av og gleder seg vilt til første barnebarnet. Det resulterer i stadig økning i denne lille moteløvens klesutvalg). Ettersom vi har et ganske lite bad, tenkte vi å bare ha en stelleplass oppå vaskemaskina her inne og en kommode til alle klærne på soverommet hans. Tiden vil vise om det er en lur løsning.



3 kommentarer:

  1. Fin blogg du har! Den kommoden har jeg også, planen er å male den i sommer:)malte du den med grunning først?

    Hilsen Jeanette

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hyggelig tilbakemelding.

    Nei, jeg er altfor utålmodig til sånne ting, men jeg malte to strøk hvitt ;)

    Kirsti

    SvarSlett
  3. Da skal jeg prøve det samme:)

    SvarSlett

Beklager, men jeg må se om jeg får redusert spam en periode med ordbekrefelse.